Ändring på g

Vilken seg söndag det vart! Jag har i och för sig varit totalt seg i två veckor nu. Det tog mentalt på mig att flytta, plus att jag drog på mig en förkylning. Men nu börjar väl energin lite smått komma tillbaka. Har i alla fall gått en längre promenad idag och känner inspiration till att kicka igång nästa vecka och vara betydligt mer produktiv än tidigare veckor. Ska dessutom försöka röra på mig betydligt mer. Träning existerar ju inte i mitt vokabulär längre. Trist att det råkat blir så, men det är bara att ändra på det om det så bara blir genom långa promenader. Nu kör vi!

Från i fredags:

IMG_3589

Kommentera

