Film – The way we were

Jag har en vana att fastna i filmer som går på tv ibland. Helt ovetande om vilken film jag ens tittar på. Detta hände för ett par dagar sedan då jag fastnade i filmen The way we were från 1973. Vet inte riktigt varför jag fastnade men den va liksom lite fin på något sätt. Ett plus var väl att det är Barbra Streisand som spelar den kvinnliga huvudrollen, det var ju lite kul menar jag. På slutet av filme kommer Niklas på att det är ju Hubble, som är den manliga huvudrollskaraktären, som dom pratar om i Sex and the city (fråga mig inte varför HAN vet det!!!!). Men i alla fall, det gjorde min kväll just då i alla fall. Filmen var dessutom helt okej!

Betyg: ♣ ♣ ♣

the way we were

Kommentera

