Dagens lärdom

Ska ta lärdom av gårdagens inlägg och vara mycket mer produktiv idag. Det står plugg på dagens schema! Har lite annat jag vill fixa idag också. Idag kan jag inte såsa runt hur länge som helst heller för ikväll ska jag iväg och träffa tjejerna. Skönt med lite hållpunkter efter de här dagarna av jätte mycket såsande.

Min förkylning har fastnat i något konstigt halvdant stadie. Blir inte riktigt frisk men är inte direkt sjuk heller. Känner mig mest hängig och trött. Kaffet blir helt enkelt min bästa vän idag, trots att jag är sjukt osugen på det. Mitt humör går helt enkelt i ton med vädret. Dagens mål är att vända på humöret trots omständigheterna. Hoppas ni har en fin dag!!

Saknar mitt långa hår trots att det var så jobbigt stundtals:

sdg

Kommentera

