Up to date

Jaha! Då är första kursen igång. Just denna kommer nog vara den mins inspirerande dock. Kändes varken svår eller rolig, men det visste jag sedan innan. Var lite därför jag valde den, för att inte ta mig vatten över huvudet och så vidare (ska ju gå två kurser till den här terminen!). Lokalerna man hänger i när man går inom institutionen för socialt arbete var inte heller direkt inspirerande. Vad bortskämd man blivit i Örebro. Och då va inte alla lokaler där heller så jäkla roliga men dom var lite mer up to date om man säger så. Här är lokalerna som hämtade ur mammas skolkatalog när hon gick i lågstadiet. Gamla med andra ord. Haha, märks att jag inte är så pepp. Har nog mycket med den här förbannade förkylningen att göra. Skönt att skolan börjar rulla igång nu i alla fall. Nu vill jag bara bli frisk också!

ht

2 comments

Kommentera

