År & dar – Vad blir det av oss

De här ska jag se i kväll. Knas att jag inte lyssnat mer på dom och knas att jag inte kommer ihåg om jag sett dom tidigare. Niklas säger att jag nog har det. En som spelar i År & dar spelar nämligen i bandet Niklas är med i. Har ofta blivit inbjuden till olika spelningar. Men trots detta kommer jag varken ihåg om jag sett dom eller vet med mig att jag gått på någon spelning med dom. Har ju inte bott i stan så det är ju en bidragande faktor så klar. Men vad jag ville komma till är att det ska bli kul att äntligen ta mig i kragen och se dom.

2 comments

    1. Hej!
      Jag tog tyvärr bara den där urkassa mobilbilden igår. Men det kommer nog många fler tillfällen (eftersom det va så grymt bra igår!!) då jag även har en betydligt fetare kamera med mig. Ska försöka komma ihåg att skicka i så fall :)

      Kram Helena

Kommentera

