Flyttar hem idag!

Hej vänner! Ni får ursäkta min frånvaro men jag hinner inte riktigt skriva så mycket just nu. Håller på att flytta för fullt nämligen. Idag är dagen kommen. Dagen då jag flyttar hem till Stockholm och bli sambo med mitt hjärta. Sjuk knas! Som man har tänkt på den här dagen.

Jag är lite av ett känslomässigt vrak just nu också, vilket inte ökar inspirationen hit till bloggen. På grund av både tenta och flytt den här veckan har jag varken sovit eller ätit särskilt bra. Min kropp börjar bli relativt mör och psyket ska vi inte tala om. Så nu vet ni deeee…! Vi hörs så fort jag får tid och ork igen. Förhoppningsvis i morgon, hemma i Stockholm. Ahhh…..!!!

Kommentera

