Det rullar på ändå

Ibland blir jag nästan imponerad av mitt fokus. Har sedan åtta i morse suttit med tentan. Snacka om att tiden flyger iväg när man är så här fokuserad på en uppgift. Sen betyder ju inte detta att det går bra, men jag tror faktiskt att det går helt okej. Sitter inte fast i någon fråga ännu i alla fall vilket känns befriande. Det jobbiga är snarare all litteratur som man grundligt måste ha koll på = läsa läsa läsa innan jag ens får ner en liten rad text. Allt bara för att jag inte ska råka fatta något fel. Ne nu ska jag återgå en stund till innan jag lägger ner för idag. Vill ha lite mer koll på allt!

Photo 2012-11-22 10 02 56

Kommentera

