Vad jag ska ha på mig på lördag

Efter lite plugg, städning, tv-tittande och bloggande tog jag en sväng ner på stan för att hitta något att ha på mig på lördag (examensittning). Vill inte vara för uppklädd men vill ändå ha något lite längre än allt det jätte korta jag har här hemma. Jag hittade den här snyggingen på Monki för 200:- och sedan ett par helsvarta pumps för 199:- på Åhlens. Riktigt härliga fynd. Har ju inte så mycket ”fest” kläder kvar här i Örebro nämligen. Tycker inte bilden gör klänningen riktigt rättvisa då den är mer guldig, kanske tar mig tid att fota hela alltet på mig någon dag :).

Monkidress

4 comments

Kommentera

