Förkylning och ändrade tider

I vanlig ordning blir det lite mindre uppdatering här under helgen. Och i vanlig ordning gör ni annat än att läsa bloggar (syns på statistiken :p). Igår jobbade jag och det gick som på räls om man bortser från att jag var lite sen (hade tagit fel på tiden!!!!). Lägesrapport på förkylningen = Same same. En gnutta bättre kanske.

Idag var tanken att jag skulle åka hem till Örebro men på grund av att dom bytt tågtider vilket resulterar i att ingen buss passar in när jag väl är framme åker jag nog hem i morgon istället. Kurera och plugg står på dagens schema.

IMG_7283

Kommentera

