Serier – True Blood säsong 5

Igår såg jag och Niklas sista avsnittet av True Blood säsong 5. Som vanligt var säsongen ganska rörig och massa parallela händelser (vilken är både positivt och negativt). Inte den bästa säsongen tror jag och det hade nog mycket med att gör att typ inget vart uppklarat. Hela alltet slutade med en cliffhanger. Ja men ni fattar vad jag menar ”monstret dog inte på slutet” ”prinsessan och prinsen fick inte varandra”. Allt var bara en uppbyggnad till nästa säsong typ (precis som säsong 2 av Game of thrones). Aja! Tur att jag såg denna så sent då. Inte så långt kvar till säsong 6 med andra ord! Mina favoriter i serien var helt klart Eric och Lafayette.

012912_true_blood_season_5_trailer120129221944

Kommentera

