23:33

Jag har ont i huvudet just nu och vill inget annat än att lägga mig och sova. Vilken dag! När jag packade hemma i Örebro upptäckte jag att jag inte hade min Stockholmsnycklar där. Så sjukt irriterande! Så det vara bara för mig att ploga mig genom snön ner till lokalen där Niklas repar (i Stockholm) för att hämta hans nyckel. Sen var det bara att ploga sig igenom smoggen hem. Väl hemma i stockholmslägenheten så hänger nycklarna fint på sin plats. Men till ingen nytta. Hånar mig!

Nu kan jag inte gå och lägga mig. Vet ni varför? Niklas har inga nycklar så jag måste gå ner och öppna porten när han kommer hem. Jag och min förvirrade hjärna! Att notera är att jag samma helg som jag glömde nycklarna här hemma (vilket i och för sig va tur, kunde ju varit värre, typ att jag tappat dom), i alla fall, samma helg glömde jag mitt ica-kort på jobbet. Det va i och för sig tur att det hamnade där för det ligger nu inlåst i säkert förvar där, men jag måste försöka ta mig dit imorgon och hämta det. Förvirrad helg helt enkelt!

Nu, vänta, sen, sova!

IMG_3308

Kommentera

