Att titta tillbaka – om återblickar

Skrev den där rubriken igår i och med att jag lyssnade på Melissa Horn. Det fick mig att tänka tillbaka på år 2009 då jag dels lyssnade mycket på henne men det var också ett år då det hände otroligt mycket. Blev lite sentimental och kände nästan en saknad av de människor jag en gång känt men som jag inte har någon kontakt med alls idag. Fina människor som inte blev mer i mitt liv än vad det blev. Alla dessa namn som nu aldrig passerar ur min mun. Man kan undra varför men jag tror det beror på att jag skulle komma hit där jag är idag (nehe?! klyschigt!). Utan ”de andra” skulle jag inte ha det jag har idag. Så tack alla ni jag inte känner längre; men särskilt tusenfaldigt tack till alla er underbara människor jag känner idag!

P1140276

Kommentera

