Julklappar check!

Jag är snart klar med alla julklappar! I och med att jag blev ihop med min kära pojkvän har det blivit ganska mycket julklappar som ska fixas. I år har det dock gått väldigt lätt och smärtfritt att fixa det mesta.

Jag unnade mig själv ett glas vin till lunchen idag. I och med det kom jag underfund med att jag inte druckit en droppe alkohol på en månad. En helt ovetande vit månad med andra ord. Men skönt har det varit! Kroppen känns så mycket fräschare när man inte stoppar i den massa skit ;). Fick räcka med ett glas vin denna lördagen. Sparar mig till juldagen och nyårsafton!

Lite från Instagram:

Photo 2012-12-14 23 02 21 Photo 2012-12-15 13 38 30 Photo 2012-12-15 14 44 16

Kommentera

