Multitasking

Godkväll. Föreläsning, plugg och städning är vad min dag har handlat om. Nu sitter jag och lyssnar på musikhjälpen samtidigt som tv rullar i bakgrunden. Multitasking! Även denna helgen blir jag kvar i Örebro. Skönt på ett sätt men jag börjar längta hem igen. Om en vecka blir det dock dags att dra sig mit Stockholm för att fira jul. Ska även en sväng till Jönköping då! Sen är det banne mig inte långt kvar innan jag flyttar hem på riktigt. Socionom och allt! Nu ska jag göra annat. Vad vet jag inte än!

Puss!

P1140263

Kommentera

