Julkalendern

Jag håller mig ganska uppdaterad på julkalendern, måste se varje år. Ja, Mysteriet på greveholm är bra, men… Precis det finns ett men. Jag kan bara inte sätta fingret på vad det är jag inte riktigt gillar. Det är någon stämning där som jag ogillar, för annars är julkalendern i år helt okej. Idag började jag kolla på det gamla Mysteriet på greveholm. Kan va tidernas bästa julkalender? Och känsla är så mycket bättre när jag ser det. Vet inte varför men nått är bara bättre med den gamla!

mysteriet-pa-greveholm2-480 2012

Kommentera

