Det är skönt att vara i skolan

Gooodmorgon! En strålande dag, inte sant? Jag sitter i skolan tillsammans med tjejen jag skriver ihop med. Vi har liksom delat upp saker inom gruppen så jag och en tjej skriver en tredjedel av artikeln.

Jag gillar att vara i skolan. Dels är det skönt att komma upp och iväg på morgonen och det är även skönt att få fixa till sig. Jag kan bli så ingrodd om jag bara är hemma. Man känner sig ganska smart också när man sitter i en studiemiljö. Aja! Nog om det. Dags att fortsätta plugga.

Bild 2012-12-10 kl. 11.02

Kommentera

