My life…

Ibland sätter jag mig i lite knepiga situationer på grund av att jag är för snäll. Det är väl i sig en ganska fin egenskap men tillsammans med att jag är ganska bestämd och vet vad jag vill går det inte alltid ihop. Lägg på lite känslor av att inte vilja bli illa omtyckt, ja då har du en något knepig situation. Hehe, ja så kan mitt liv se ut ibland.

Just nu sitter jag här hemma, tittar på x-factor och väntar på att älskling ska komma hit. Har haft en väldigt bra fredag måste jag säga!

Bild 2012-10-18 kl. 16.33

Kommentera

