Det man önskar får man

Jag kan väl börja med att säga att jag här om dagen önskade lika fin snö här i Örebro som i Stockholm. Idag fick jag det i mängder!!! Så jag får väl helt enkelt säga tack. Sedan vill jag passa på att säga förlåt till er som inte uppskattar all denna snö, som sitter fast i trafiken eller som på annat sätt drabbas negativt. Det går tyvärr inte att önska exakt vilken mängd eller exakt vart man vill att det man önskar ska komma utan det blir lite som det blir. Sedan vill jag även säga varsågod till de som tycker det är mysigt att slippa gå till jobbet, skola eller vad det nu är man inte kunnat gå till idag! Fortsätt mys och glöm inte att önska dig bra saker här i livet!

Någon som älskar snön:

Photo 2012-12-05 17 03 37

Kommentera

