Andra gången gillt

Vi fick sluta ganska mycket tidigare än vad vi trodde idag så jag passade på att ta mig en löptur när det ändå var ljust ute. Ville på ett sätt kolla om det verkligen stämde att jag sprang så långt i lördags (har fortfarande lite svårt att tro på det, jag menar, jag är/va en väldigt slapp människa. Sen kanske detta inte alls är långt för en annan och då får det vara så. För mig och i mitt liv är det ganska långt faktiskt!). Och visst stämde det. 5 km även idag! Betydligt trögare även om jag höll samma tempo. Stel i benen och sånt där man blir när man inte sprungit på år och dar. Men jäkla stolt är jag. Igen! Jag mår helt fantastiskt av att springa (även om jag inte mår prima alla gånger medan jag springer)!

Vet ni vad! Idag är en riktigt bra dag! Livet är så fantastiskt ibland. Du, jag, vi, vänner, familj, djur och allt annat är så jäkla awesome! Bara så ni vet. Pepp, pepp, pepp!

Kommentera

