Film – Brave

Det va länge sedan jag skrev om filmer jag sett och ja kan inte minnas om det beror på att jag inte sett någon på ett tag eller om jag bara glömt att skriva om det. Tror faktiskt jag tittat mer på serier på sista tiden. Anyway! Igår kväll såg jag Brave. En helt okej film och jag tycker alltid det är ganska mysigt med animerat/tecknat. Den hade sina stunder av skratt och grått om man så vill de. Fint gjord var den också. Sådär lagom okej lördagsmys helt enkelt.

Betyg: ♣ ♣ ♣

 

Kommentera

