Måndagar!

Gud vad det är måndag idag. Ni vet med allt vad det innebär. Seg, trött och förvirrad. Det gick bra för mig och min grupp i skolan så jag är ganska glad ändå. Tråkigt att vädret är som det är bara. Men, nu ska vi inte hänga läpp över det. Vädret går ju inte att påverka. Sen jag kom hem från skolan har jag chillat och spelat lite gitarr. Det va ju det här med att lära sig någon gång. För 20 min sen kom jag på att jag hade tvättid klockan 16, men med tanke på vädret skiter jag i de och hoppas på att det finns en tid i morgon istället.

Kommentera

