Äggmackor

Godmorgon! Tog liten sovmorgon vilket va helt underbart skönt. Haha, jag har verkligen ont i armarna idag. Länge sedan jag körde styrka i armarna så det är inte mer än rätt. Vad ska ni göra en fredag som denna? Jag ska plugga lite smått, packa och sedan åka till Stockholm. Väl där ska jag hem till lägenheten och sedan ner till centrum för att äta lite. Sedan ska jag avsluta kvällen med att gå på min teater och se pjäsen som spelas där just nu. En riktigt riktigt bra bra dag för mig!

Kommentera

