Träningsvärk i morgon?

Det vart träning för  min del och jag körde lite styrka i armarna. Det känns just nu måste jag säga. Lär ju ha ont i morgon, haha! Va verkligen inte sugen på att cykla ner till gymmet förut så jag är lite imponerad över mig själv, att jag faktiskt gjorde de. Allt för ofta är jag för lat. Eller nu ljuger jag. Jag är faktiskt ganska duktig på att ta tag i saker (om man jämför med förr). Nu är frågan vad jag ska hitta på. Lägga mig i sänge, packa, städa eller plugga. Lutar åt att lägga mig i sängen måste jag säge, haha ;P.

Kommentera

