Träning vecka 43

Förra veckan hann jag inte träna så jätte mycket. Men lite är bättre än inget och jag tycker att det är viktigt att träna för att jag tycker det är kul. Då kan jag inte stressa fram det helt enkelt. I tisdags körde jag lite hemmagjord styrka i hela kroppen. Egentligen finns det ju hur mycket övningar som helst man kan träna hemma. Knäppt att man inte gör det oftare egentligen men jag tar mig sällan tid för att träna hemma. Mycket roligare att åka ner till gymmet. Men den här gången fick det blir så eftersom det inte fanns mer tid än så. I onsdags stack jag ut i mitt område och sprang 2,5 km. Inte långt alls men svettig hann jag i alla fall bli. Riktigt skönt va det dessutom eftersom jag sitter vid datorn så sjukt mycket nu när jag har mycket plugg. Få upp pulsen lite är guld värt när man sitter mycket! I lördags passade jag på att låna min mormors spinningcykel och körde i 30 min. Cykeln va inte så avancerad så jag vart inte direkt jätte trött, men svettig (ja jag har lätt för att bli svettig!). Tycker ändå det har varit en okej vecka träningsmässigt med tanke på tidsbristen jag haft. Hoppas jag lyckas få till lite träning den här veckan också!

Bildkälla

Kommentera

