Täckt upp inför våren

Har haft en väldigt rolig dag idag. Samtalsövningar stod på schemat och för en teaternörd som jag så är det alltid lika kul. Nu är jag hemma och har faktiskt fixa lite inför våren. Ja det här med vad jag ska göra, ni vet. Nu har jag i alla fall täckt upp med lite olika kurser inom socialt arbete och genusvetenskap. Vi får se hur jag gör, men nu finns i alla fall möjligheten att plugga vidare på heltid om jag vill de. Känns ändå skönt. Är ju faktiskt jäkligt sugen på att studera vidare och det fanns massa intressanta kurser. Samtidigt kan det ju vara skönt med ett jobb och en vettig lön. Vi får se vi får se!

Kommentera

