Ensam hemma

Åh va trött jag är! När jag kom till Stockholm mötte jag upp mamma i stan som va hemma hos än vän. Ät lite mat, träffade folk jag inte träffat på flera år och fick hälsa på en jätte söt bebis. Sen va det bara att sätta sig och åka den långa vägen hem till lägenheten. Känns lite knasigt att vara hemma här utan både hund och pojkvän. Hunden är hos mamma och pojkvän är på personalfest tills imorgon. Ja så kan det vara! Jag ska roa mig med lite tv och sen ska jag sova!

Dagen instagram:

 

 

Kommentera

