Träning!!

Har ju missat att skriva om min träning i ett par veckor. Så här kommer en summering lite snabbt!

Vecka 38
Måndag: –
Tisdag:-
Onsdag: –
Torsdag: –
Fredag: 4 km promenad
Lördag: Crosstrainer 25 min, styrka armar
Söndag: Crosstrainer 20 min, styrka mage/rygg

Vecka 39
Typ ingen träning!

Vecka 40
Måndag: –
Tisdag: 4 km promenad, Spinning 50 min
Onsdag: 4 km promenad
Torsdag: Crosstrainer 50 min
Fredag: –
Lördag: – Intervallträning/promenad
Söndag: Vi får se ;)

 

Bildkälla

Kommentera

