Mina kvartar

Godmorgon på er! Hur mår ni idag? Jag mår helt okej. Lite svårt att vara på topp när man inte har något man ska till på morgonen. Det är när jag är ”ledig” som jag inser hur viktigt det är med rutiner för mig. Om jag inte måste vara någonstans segar jag gärna till lite. Har liksom mest segat nu på morgonen, men jag börjar väl så smått komma igång nu. Kör mina hederliga kvartar. Ett tips till er som vill få något halvtråkigt gjort. Kör en kvart tråk och sen en kvar något du gillar, sen en kvar tråk och sen en kvar roligt, och så vidare. Funkar på mig i alla fall :)

Bild från ett ställe på söder i lördags:

Kommentera

