Dags att andas!

På grund av en lite olycka har jag varit tvungen att åka ner till ”doktorn” med min älskade mac. Hoppas på att dom kan fixa det! Detta har gjort att jag inte riktigt kommit igång med det plugga jag hade tänkt. Det är mycket som inte blir som jag tänkt just nu. Känner att jag inte riktigt är med på alla noter. Känner mig mer glömsk än vanligt. Känner mig mer klumpig än vanligt. Vet inte riktigt vad det kan bero på, men det känns lite som att jag inte riktigt är närvarande i nuet hela tiden. Brukar vara ganska tankspridd men nu känns det som att det börjar gå lite till överdrift.

Så nu sitter jag här vi min gamla trogna pc dator. Still going strong om man säger så! Ska försöka ordna upp här hemma  så det blir lite mer harmoniskt. Ska köra lite mindfulness också. Så jag kommer i fas med mig själv menar jag!

Kommentera

