Söndag med stort S

Nu är jag hemma i Örebro igen! Idag har verkligen varit en söndag med stort S. Myst i soffan, gått på promenad och ätit våfflor. Så sjukt gott!! Väl på tåget hem till öret vart jag jätte trött och lite halvdeppig. Ni vet sådär söndags/dagen efter deppig. Jag funkar sällan särskilt bra när jag sovit dåligt eller dagen efter alkohol. Haha, idag vart det båda! Men deppigheten försvann ganska snabbt för  jag mötte en god vän vid stationen och blev på bra humör igen. Haha, upp och ner har känslorna gått idag. Nu ska jag lägga mig och kolla på X-factor på datorn eftersom jag missade det tidigare ikväll. Hoppas ni har haft en strålande dag!

Kommentera

