Måndag med allt vad det innebär

Alltså vad händer med tiden ibland! Gick upp ganska tidigt i morse och började inte förrän tio. Ändå hann jag inte med allt jag tänkt plus att jag fick skynda mig ner till skolan eftersom jag va så seg på att komma iväg. Ett inlägg här hade jag tydligen inte heller tid med.

Har i alla fall haft rättsfallsseminarium idag vilket egentligen handlar med om lagar och för oss socionomer var det idag dags för föräldrabalken. Efter det var det dags för grupparbete där vi håller på att sätta oss in i ett case. Så jäkla knöligt är vad det är men det blir väl bra i slutändan, precis som allt annat.

Det va min dag de. Hur mår ni? Jag mår i alla fall bra idag :)

Kommentera

