Ansträngda ögon

Hemma från skolan och seminariet. Har även hunnit ner på stan för ett besök hos optikern och lite annat så fix jag behövde göra där. Har ju haft ont i huvudet och ansträngda ögon nu ett tag och som jag misstänkte så har jag fel styrka i linserna. Har alltså ännu sämre syn nu. Känns sådär måste jag säga. Att den aldrig kan sluta bli sämre. Hoppas på att det inte blir värre nu i alla fall. Men optikerna sa att den kan försämras hela livet. Tycker dom säger olika saker varje gång jag är där. Sånt tycker jag är så konstigt för dom borde ju gått samma utbildning. Men men.

Ska ta och städa lite här hemma innan jag gräver ner mig i lite plugg! Hej så länge!

Kommentera

