Äntligen hemma

Äntligen får jag sätta mig ner och chilla lite. Har ju åkt tåg ett tag, passade på att plugga på tåget så jag är typ färdig med det för i kväll (man är ju egentligen aldrig klar!). Väl hemma stack jag iväg och handlade mat, lika bra att ha de gjort på en gång så man slipper göra de i veckan. Så nu äntligen får jag sätta mig vid min dator och slappna av lite. De tänkte jag göra med antingen lite bloggar eller the sims (tough choice!!!).

Chokladkluttar som sedan rullades till praliner:

Kommentera

