Förra veckans träning

Här är förra veckans träning. Fick ju äntligen återförenas med mitt gym, hehe! Svårt att få träningen att passa in med plugg och hund bara. Notera att jag inte räknar med mina vanliga promenader med hunden. Är ju ute och går både morgon, lunch och kväll men orkar inte skriva upp det eftersom det inte känns som träning för mig :).

Måndag: Gym armar/axlar
Tisdag: 30 Crosstrainer
Onsdag: Promenad 1h 9 min, 6,17 km
Torsdag: Yoga 15 min
Fredag: –
Lördag: –
Söndag: –

Kommentera

