Laga egen mat!

Har haft en bra dag. Inget märkvärdig sådär. Pluggat en del och även hunnit med lite träning. Måste gå och lägga mig typ nu på en gång egentligen. Det vart lite sent med allting. Va bara så seg nu på kvällen och så kom jag på att jag var tvungen att laga lunchlåda tills imorgon. Så typiskt mig att stå och laga mat skit sent på kvällen. Gör typ jämt de, hehe! Gott vart det i alla fall och nu slipper jag slösa pengar på lunch i skolan. Den är ändå inte värsta god där så det är verkligen bara onödiga pengar. Mycket godare att laga egen mat.

Ibland när man försöker ta kort går det sådär, i Berlin är detta ifrån i alla fall:

Kommentera

