Testar hårprodukter via Buzzador

Har haft myskväll med älskling och kollat på film. Skönt med en lugnt kväll, är fortfarande lite seg. Innan jag går och lägger mig tänkte jag bara berätta om min nya buzzning från Buzzador (ni som inte är ett dugg intresserade av hårstuff kan sluta läsa nu). Just nu får jag testa Pantene Pro-Vs nya produkter. Testade schampo, balsam och hårinpackning igår kväll och måste säga att jag än så länge är mer än nöjd. Ska fortsätta ett tag och se hur det känns när man använt det lite mer kontinuerligt. Men det bådar gått det här.

Vill du också bli medlem på Buzzador vore det super gulligt om du blev det via mig (Yowei). Klicka bara >HÄR< så kommer du rätt!

 

Kommentera

