Hemma igen

Heej! Jag är hemma igen. Kom i och för sig hem ganska tidigt igår men hade inga krafter över till att ens sätta på datorn. Har nämligen gått och blivit förkyld. Inte så där dunderförkyld kanske, men ont i halsen och otroligt hängig. Halsen är bättre idag men jag är fortfarande hängig.

I Berlin har jag haft det väldigt bra om man bortser från den helt otroliga tröttheten som hängt över mig. Inte så konstigt kanske med tanke på de stressiga dagarna jag haft innan Berlin, sen att flyga på det och göra massa saker gör ju att förkylningen kommer som ett brev på posten.  Ja så va det med det! Hej så länge.

Så himla fin lägenhet dom bodde i, högt i tak, fin balkong, stort rum:

Kommentera

