Tröttmössa

Jag är något helt otroligt trött idag. Sov typ 9 timmar i natt vilket känns ganska perfekt, men ändå var jag bara tvungen att lägga mig en stund till efter frukosten. Sov i kanske 30 min till, men hade lätt kunnat sova mycket längre om jag inte hade ställt klockan. Vill ju inte sova bort hela förmiddagen. Ikväll ska jag nämligen jobba!

Ibland tror jag ändå kroppen säger vad den behöver och att man måste lyssna på det. Vill kroppen vila så ska den få vila. Men nu har jag ingen lust att lägga mer tid på sömn. Nu blir det kaffe istället, vi får se om det hjälper.

Kommentera

