Snorar och nyser

Det var något fasligt mycket jag snorar och nyser den här morgonen. Jäkla pollen. Är alltid snuvig på morgonen innan jag får i mig ett piller men detta va något alldeles extra. Ibland undrar jag om jag är allergisk mot något annat, typ damm eller hund, eftersom det aldrig känns som att det ger sig. Eller så är jag bara känslig mot olika sorters pollen.

Aja, idag är jag ledig. Vi får se vad jag hittar på. Ska in till stan och träffa en vän i alla fall, så mycket vet jag :)

Kommentera

