Tack för alla gratulationer igår!

Och tack för all uppvaktning. Igår va nog rekord i hur många som sjöng för mig i telefonen. Så trevligt att få höra lite sång och fanfar. Idag är jag av någon anledning väldigt seg. Känns som att jag känner av pollen, men nu är jag inte säker eftersom jag varit ganska snuvig i näsan länge nu. Hjälper inte allergipillerna???

Idag ska vi i alla fall klämma in lite träning och senare ikväll blir det semester-aw. Älskar att gå på aw när man har semester, hehe!!

Budapest!

Kommentera

