Känner mig lite förvirrad av denna ledighet

Hängt hos mormor hela dagen sedan vi kom fram. Ätit mat, umgåtts och spelat kort. Är ganska trött idag och har inte riktigt fått in semesterkänslan. Haha, känner mig nästan lite förvirrad nu när jag är ledig. Fyller år gör jag ju imorgon också. Gör mig också lite förvirrad, haha! 25 bast. Inte dåligt inte!

Nu börjar det väl snart bli dags att sova så man kan få känna av lite sovmorgon imorgon. Längtar efter att kunna dra mig en stund i sängen.

Godnatt!!

Kommentera

