Gröna Lund

Sorry för att jag inte skrev vad jag gjorde igår, men jag hann inte. Vi va i alla fall på grönan från 11 till typ 22.30 på kvällen! Så jäkla kul hade vi och nu har det blivit lite av en tradition. Förra året va vi nämligen också där, typ samma helg under sommaren. Vi hade i alla fall en awesome dag!

På väg in till stan.

Lite vila mellan åkturer och spel! :)

Man skulle ha 50 poäng! Jag va så sjukt nära hela tiden. Sköt typ 9:or och 10:or ;)

En HENsexa!!!! Han skulle göra fågeldansen för att då mitt och Niklas nummer. Han fick sedan poäng för alla nummer han lyckades samla på sig.

En till tävling där han samlade poäng!

På båten.

På båten.

Kommentera

