Börjar resan mot körkort

Sorry för att det inte vart något mer här senare igår. Hängde med en vän jag inte träffat på jätte länge och efter det hade jag så satans ont i huvudet så det va bums i säng när jag kom hem. Det va i alla fall väldigt kul att träffa en gammal vän man inte sett på länge pch prata om vad som hänt sedan sist :).

Idag ska jag träffa min moster och börja resan mot ett körkort. Äntligen! Har inte riktigt känt ett behov av att ha körkort förrän nu. Ska bli jätte kul att äntligen sätta igång. Det kommer nog ta lite tid eftersom jag jobbar just nu och sedan flyttar tillbaka till Örebro i höst, men det känns i alla fall bra att vara på gång.

Kommentera

