Resan börjar närma sig

Har massa att fixa inför resan känner jag nu helt plötsligt. Vad hände där. Har nog aldrig varit så oförberedd på en resa. Har liksom inte funderat så mycket förrän nu. Aja det löser sig. Det mesta finns väl i Budapest antar jag, så glömmer man något får man väl köpa det där, hehe. Har kollat på film ikväll men vi tar det imorgon!

Idag har vi sprungit runt i centrum, bakat paj och jag har varit hem till min låtsas mamma och mina bröder en sväng. Trots mit lite låga humör har dagen varit ganska bra.

Utsikt från vårt fönster: 

Kommentera

