Garderoben är full men jag har inget att ha på mig

Idag har jag, efter en hel helgs arbete, varit ledig. Sjukt najs! Dagen har jag spänderat inne i stan med snyggingen till vän som jag sprang vårruset med. Tanken va att jag skulle köpa mig lite nya kläder. Känns som att jag inte har några kläder alls!!! Ja ni vet hur det är. Garderoben svämmar över av kläder man inte använder (ska försöka ta mig en titt och rensa lite där ikväll). Sedan har jag bara legat halvt deckad i soffan med huvudvärk. Olidlig huvudvärk! Kan det bero på vädret? Såg ut att bli ett åskväder för ett tag sedan men det bröt aldrig ut.

Kommentera

