En lugn helg med massa regn

Nu kan man väl typ säga att jag har sommarlov då. Uppsatsen är inlämnad för sista bedömning och nästa vecka får vi veta betyget! Just nu går väl jag mest runt och inväntar att få åka hem till Stockholm. Det sker på tisdag tror jag. Om det inte händer något här i Örebro som jag måste fixa.

Den här helgen är älskling här och vi har en riktig myshelg. Det regnar ändå ute! Jag är fett sugen på sommarfester ute i parker, men jag antar att det får vänta. I morgon kommer en kär vän till mig hit. Vi ska ju springa vårruset på måndag :)

Kommentera

