Update

TGIF! Eller det spelar inte jätte stor roll för mig för jag kommer ändå behöva plugga lite i helgen. Men det är ju trevligt att få åka hem till Stockholm i alla fall. Så vad har jag gjort sen sist vi hördes då? Sammanfattning:

  • I måndags satt vi skolan och pluggade. Han städa undan i min lägenhet på kvällen också, vilket i dagsläget typ är en lyxföreteelse
  • Tisdags, ja då va jag i skolan igen, hehe. Skulle ju kunna berätta exakt va vi gjorde med uppsatsen men det är ju inte så kul för er.
  • Onsdag. Hets för att få klart vissa grejer så vi kunde skicka iväg uppsatsen till vår handleder för kommentarer. Efter det tog vi ledigt en eftermiddag och jag vart helt förvirrad. Vad gör man när man inte kan skriva på sin uppsats? Jag bosatte mig i sängen och kollade på Big Brother, hehe.
  • Torsdags, igår då. Ja då flummade vi mest runt jag och min uppsatskamrat. Vi hade ju inte fått tillbaka uppsatsen så vi hade liksom inte riktigt något vi kunde göra. Klockan 16 kom den tillbaka och vi fick panik. Drog hem till mig och fortsatte plugga (och åt lite pizza!) till åtta på kvällen.
  • Fredag, idag! Pluggat igen, massor med smågrejs att fixa till i uppsatsen. Gick ändå bra tycker jag.

Gud så intressant!!! Haha eller inte. Nu sitter jag i alla fall på tågstationen i Örebro. Mitt tåg är försenat, kul!

Kommentera

