Åker fram och tillbaka

Hejsan! Sitter på tåget tillbaka till Örebro nu. Känns lite skumt att ha varit hemma så kort tid faktiskt. Jag och älskling hann inte riktigt ha någon egentid alls så det kändes lite snopet nu när vi skiljdes åt. Hoppas vi får lite mer tid till varandra nästa helg.

Annars har ju helgen varit riktigt najs. Skönt att träffa lite vänner och så. Hunnit både plugga och träna lite också så jag känner mig ändå ganska redo för måndag nu. Nu jävlar ska vi köra på och bli klara med uppsatsen. Tyvärr lider ju bloggningen lite då, men jag återkommer på riktigt igen så fort den är klar, hehe!

Hann med första akten på Trollkarlen från Oz som spelar på min lilla fina teaterförening. Eller det är ju inte min förening, men där jag spelade förut.

Kommentera

