Från åtta till nio

Hej jag lever. Mitt mående går upp och ner. Vi kämpar och kämpar. Det går faktiskt ganska bra med tentan men mindre bra för resten av mig, haha. Har ständigt lite ont i huvudet och är trött. Vi har suttit från åtta på morgonen till nio på kvällen varje dag den här veckan och det känns. Har varit halvt gråtfärdig på kvällarna. Inte för att det går dåligt, för det går ganska bra faktiskt, men för att jag varit så sjukt trött. Sömn och fritid är så jäkla viktigt för att jag ska må bra.

Så nu har vi tagit en välförtjänt paus över helgen. Hur skönt som helst! Jag har hunnit komma ikapp lite med Big Brother avsnitt och städning. Nu tänkte jag plöja lite bloggar, bara för att jag har tid till de!!! Senare i kväll kommer älskling hit också. Så mysigt, vi har ju inte setts på två veckor typ.

Äter en del sånna här när vi pluggar, daimbiskvi:

Kommentera

