Ja men så va det de här med träning

Okej, lite seriöst nu då. Förra veckan vart i alla fall bättre än veckan innan då jag va sjuk. Massa promenad plus att jag äntligen kunde testa mina nya joggingskor. Kändes så jäkla kul! Fick i och för sig ont i benhinnorna första testrundan, men igår när jag sprang kändes det jätte bra. Idag har ju inte ont i benhinnorna, dock håller halsen på att svullna upp av någon anledning. Har inte ont mer än när jag sväljer så jag fattar inte riktigt vad det är för nått. Hoppas det går över tills imorgon!

Måndag: 1 h promenad
Tisdag: 30 min promenad
Onsdag: 40 min promenad varvat med jogg
Torsdag: Gym mage/rygg
Fredag:
Lördag: Gym armar/axlar/bröst/övre ryggen
Söndag: 20 min jogg

Kommentera

